قیمت محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی چقدر است/09109483228

.....................



قیمت محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی چقدر است/09109483228

تشخیص سایز
از انتهای شانه سمت راست تا انتهای شانه سمت چپ قسمت پشت شخص را با متر اندازه می‌زنیم و عدد به دست آمده، سایز بالاتنه شخص استو
همچنین برای به دست آوردن سایز شلوار، اندازه دور کمر را نصف می‌کنیم تا سایز شلوار به دست آید. (البته این طریقه اندازه‌گیری و به دست آوردن سایز برای افرادی می‌باشد که قسمت‌های مختلف بدن با هم هماهنگی داشته باشند).
بالاتنه قسمت جلو
خطی به طول قد بالاتنه که از گوشه گردن روی شانه تا کمر گرفته‌ایم کشیده و از بالای خط یک خط افقی حدود 20 سانتیمتر می‌کشیم. روی خط افقی 6 تا 7 سانتیمتر داخل شده علامت می‌گذاریم (که گوشه گردن می‌شود) از خط افقی باقیمانده 3 تا 4 سانتیمتر پائین می‌آییم یک خط موازی خط افقی کشیده و از گوشه گردن اندازه شانه را روی این خط موازی فرود می‌آئیم از زاویه بالا 7 تا 8 سانتیمتر پائین آمده یک مربع درست می‌شود که هلال یقه را درست می‌کنیم. از گودی گردن بعد از 8 سانتیمتر تا خط کمر را اندازه زده هر چقدر بود تقسیم بر 2 کرده خط سینه به دست می‌آید. از سینه تا گودی گردن را اندازه زده تقسیم بر 2 کرده خط کارور به دست می‌آید. روی خط کارور کارور جلو را اندازه زده با خط‌کش به گوشه شانه وصل می‌کنیم. روی خط سینه سینه + 2 یا 3 سانتیمتر بستگی به برجستگی جلو بالاتنه دارد.

 

 

 

اگر کمتر بود + 2 و اگر بیشتر بود + 3 سانتیمتر داخل شده 2 سانتیمتر بالا رفته هلال حلقه را درست می‌کنیم. نکته اینکه مقدار + 2 یا 3 برای اینکه جلو از پشت بزرگتر شود به دلیل اینکه جلو بالاتنه به خاطر سینه و شکم بزرگ‌تر از پشت بالاتنه است و ما می‌خواهیم با این کار کمی درزهای پهلو به عقب کشیده شود و لباس خوش‌فرم‌تر بایستد. روی خط کمر کمر + 2 یا 3 سانتیمتر برای ساسون را علامت گذاشته به سینه وصل می‌کنیم از خط کمر 12 تا 14 سانتیمتر پائین آمده خط باسن را رسم می‌کنیم.

روی این خط باسن + 2 یا 3 را علامت زده به کمر وصل می‌کنیم. برای پنس کمر 9 تا 10 سانتیمتر از وسط جلو داخل شده یک خط مستقیم به باسن کشیده و از کمر 12 سانتیمتر بالا رفته خطی می‌کشیم و مقدار ساسون را نصف کرده به دو طرف خط روی کمر، علامت زده و به صورت ساسون بالای 12 سانتیمتر و به باسن وصل می‌کنیم.
می‌توانیم بلندی سینه را که طریقه اندازه‌گیری آن گفته شده از شانه اندازه زده و تا هر نقطه‌ای که روی خط 9 تا 10 سانتیمتری که از وسط جلو داخل شده بودیم فرود آمده و سر ساسون کمر را به جای اینکه 12 سانتی‌متر بالا بردیم به این نقطه وصل کنیم.

 

قیمت محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی چقدر است
بسیاری از علاقه مندان و دوستداران پکیج های آموزش خیاطی و دوخت مدرس حرفه ای و شناخته شده ی کشور یعنی خانم سیما عمرانی در خصوص قیمت این محصولات آموزشی و دی وی ها سوال می کنند؛ اما قیمت این محصولات به چه صورت است و چه محتوایی دارد؟ آیا این دی وی های آموزشی فقط مربوط به لباس های زنانه خواهد بود؟ آیا این دی وی های آموزشی تنها برای افراد مبتدی ضبط شده است؟ پاسخ همه ی این پرسش ها را در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد، در واقع برای اطلاع از قیمت این محصولات آموزشی لازم است به وب سایت فروش این محصولات مراجعه کنید یا از طریق شماره هایی که در تنها صفحه ی رسمی اینستاگرام خانم سیما عمرانی قرار داده شده است اقدام کنید.

 

آیا علاقه مندان مبتدی و تازه کار نیز می توانند از محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی استفاده کنند
یکی از مهم ترین و اساسی ترین سوال هایی که ممکن است در ذهن تعدادی از علاقه مندان و دوستداران آموزش خیاطی خانم عمرانی شکل گرفته باشد این سوال مهم است که آیا محصولات آموزش خیاطی و دوخت خانم سیما عمرانی برای افراد مبتدی و آماتور در خیاطی نیز می تواند کاربردی باشد یا تنها برای افرادی تهیه می شود که تا حدودی با خیاطی و دوخت آشنایی نسبی داشته باشند؟ در پاسخ به این سوال بسیار مهم کاربران باید این گونه پاسخ داد که محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی از ابتدا و از پایه ترین و مقدماتی ترین حالت ممکن تهیه می شوند، به طوری که افراد کاملا مبتدی و آماتور در زمینه ی خیاطی که علاقه و شور و اشتیاق زیادی برای آموزش دوخت و خیاطی دارند می توانند به راحتی از این محصولات آموزشی که شامل کتاب ها و دی وی دی های آموزشی می باشد به بهترین نحو استفاده کنند.

 

فروشگاه پرشین خرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:10



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: